sovmorgon

imorgon är det sovmorgon till kvart ööver 9. ilike.
idag så hade vi syslöjd och jag suger pådet vet inte vad jag sla sticka mössa halssduk vantar. vetttefaaaaaaaan
men hittar väll på nåt,
kollade för biggest loser för en stund sen det va sådär om ni vill veta.
är deppig  nu vet inte varför snart ska jag sova inte för jag är trött vet inte bara vad jag ska göra måste fortsätta läsa ''en kompikers uppväxt'' och fattar ingenting än av boken but i don't care.
bad mamma köpa osis eller vad skjutton den heter tästa också den och den  är skit bra faast man får nästan fjortis ruffs menmen.
på e-tiden idag så vare soft ingen typ jobba eller iallfall inte jag för kunde inte konsentrera mig fast det va sjukt tyst...
hahha fett kånstigt jag vet.
ja nu vet jag vad jag ska göra kolla på desperate.

ni kanske märkte att jag försökte skriva lååååååååååååååååångt inlägg nu.





/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0