norubrik

jag har vart sjuk & har inte fått vara inne på datorn då.
but now im back!  vart ni besvikna nu ellllööör ?
ska träffa spanky sen & göra nåt riktigt skojjjjjigt!
nej driver skulle egentligen träffa '' hemlig ''
men så blev det inte för jag kom hem halv 6 &
'' hemlig '' har träning ( nångång ) så sket i det :)
hade idrott som sista lektion & då sprang vi runt mörtsjön.
jag klarade knappt ett varv & vi skulle springa två
jävla tjockis kommer där och rullar fram ;)
iallafall igår var jag hos doktorn och då hade jag typ
spräckt en muskel men jag & linnea kom på sen att han nog menade sträckt ;)
såå jag ahr fett ont när jag skrattar, hostar & går.
inne på mammas dator (somärförbjudet) för får ju inte sätta på min
busigt värre! men ialllafall därför får ni en gammal bild :)


ooold! men jag va fan söt ;)

/ tona

Kommentarer
Postat av: sånja

vem är ''hemlig'' ?

åå varför uppdaterar ni så dåligt?

Åch varför har du data förbud????

2010-09-01 @ 21:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0