LisHHHHHaaa (:

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej.
nu sitter vi här hemma och släkten har vart här och jag fåt presenter xd
höhöhöhöhöhöhhö
kulkul.
fyller igentligen år 10 sep men vi fira mig nu för är hos pappa på fredagen.
fick:
närbildsobjektiv
tights
500 kr ;o
tunika
en till tunika
örhängen
500 späääään igen (;;;;
svart bas linne
ram
fotobok typ
stativ


det fick jag av familjen och hela tjocka släkten.
haha nej skoja,
idag så va vi på grönan, vi åkte ju kominalt och jag suger inne i stan men vi kom ändå fram tog spårvagnen från t-centralen till djurgården  så vi kom fram (:
sen åkte vi hem bada i tuunnan och sen kom gästerna.
imorgon ska vi till täby och jag ska köpaköpaköpa mycketmycketmyccket... hahahahahahaha
jäpppppp.
nu ska vi antingen film eller bada igen :D :D :D.
bilder kommer från grönan och hela hälgen sen.
min stavning äger!
/Lishaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0