hahahahha

hemma från skolan nu sluta kvart i 4 så har vart hemma ett tag, igår så gick jag ju på dans och det roooliga är att vi hade ballet ;ss hahah skulle typ tästa för man blev typ dubbelt så vigare och tästa nåt nytt xd
haha, när vi dansade så va VÄLDIGT annerlunda det va typ som ni vet i film med sån där räcke som man skulle hålla i och allt, haha sen kom hon från ungern tror jag så man fatta hälften vad hon sa men det gick iallfall, sen så garva jag lite för det känndes så töntigt då kolla hon på mig typ skitsurt xd hahhaha,
men imorgon så är det dans igen och då är det disco det blir roligare,
imorgon kommer också alizia hit :))) hon bor i småland så det blir kul att hon kommer över häljen.


<3

hittar inte min data laddare så lånar mammas -.-

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Alizia

Klart ! det ska bli asa kul ^^<3 ses imon ;*

2010-09-02 @ 21:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0