GRATTIS TVILLING

hipphipphurra!
hoppas du fått en skit bra födelsedag.

va som sagt på grönan, men var där i typ 30 min sen stack vi till täby och väntade på bussen ;p
somnade på bussen & becca väckte mig med att slå mig skit hårt, tack!
iallafall flummade runt i täby haha, jag snurrade tusen varv så jag såg inget &
sen när jag är helt borta så puttar becca mig & jag dör av garv & ligger på äckelpäckel
golvet i täby och alla kollar fett snett, haha! iallafall drog hem efter det sen stack jag och bex ut
& gjorde inget haha det vart tråkigt så sen drog vi hem. Kollat på tv nu & det finns verkligen inget på tv längre.
ätbajs televisonen eller heter det så ;) ?
ska typ sova nu haha mobbat men skit samma jag är skit trött.
banan kom till sean


sommaren -09 isleofwight, språkresa.

/ tona


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0