STD

systertilldöden.
jag älskar dig för den du är & för vad du gör för mig.
att du alltid finns där för mig & jag lovar på min död,
att vill du snacka eller mår skit kommer jag alltid finnas
här för dig, dag som natt vilken tid på dygnet, spelar ingenroll när som helst.
kom ihåg att alla har lika värde, skrattar dom åt dig skratta tbx.
att veta att sin vän inte vill vara vän med en längre ge upp allt vi hade
ge upp alla minnen vi delar bara glömma & kasta det känns helt fel.
& jag lovar att dom minnen vi delar är nåt jag aldrig kommer kasta & glömma.
vi har så mycket minnen som för det mesta är possetiva, dom är bäst underbarast
& dom finaste minnena jag delar med nån, fett gay iknow men det är sant.
älskling ta inte skit från nån inte äns från mig. Jag är äldst av oss & känner därför
att jag måste va mognast men du är mindre än mig & på så sjukt mycket högre nivå
i mogenhet än mig att jag skämms över mig själv. thihi jag älskar dig julia bäst landin & kommer alltid göra
oavsett vad, jag klarade inte mig äns utan dig i 1 vecka, och mer kommer jag aldrig klara heller.
utan dig vid min sida är jag tom & osäker. vi är blodssytrar förfan vi delar samma blod bruushan,
synd du fick nyss aids haha, ilovethemoooooost ~ spanky <3 fanky


2010

2010

2009

2009


/ tona




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0